Twingly statistik

onsdag 26 mars 2008

Malmö den 26 mars 2008

Vinter eller vår. Det verkar som om Moder natur just nu befinner sig i sitt allra veligaste sinnestillstånd.
När jag kommit hem från jobbet natten till onsdag öppnade sig himlen och snön började att vräka ner. Allting var täckt av ett tjockt lager snö.
I dag på fömiddagen var det mesta av snötäcket borta och solen lyste från en klarblå himmel.
OK, det var inte många grader över noll, men det räckte för att solen skulle värma i lä.
Nu ryktas det att det snart kommer att slå om och att det ska bli riktigt varmt.
Gärna för mig, men låt det gärna bli vår innan det blir sommar i år, och att det blir sommar på riktigt så småningom i stället för en enda lång regnperiod.
I kväll är det quizkväll, men eftersom det visas en styck vänskapsmatch i fotboll mellan Sverige och Brasilien på tv lär ingen i vårt lag vara på plats när quizet börjar i kväll.
Däremot ska någon ur laget vara på plats där matchen spelas, Emirates stadium i London.

Jah Hollis

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det är tråkigt att snö kom i helgen för nu vill jag ha vår!Härlig bild.

Jah Hollis sa...

Tackar.
Jag tror våren står runt hörnet och väntar nu.

Anonym sa...

Lägg på Sentimental Hygiene så kommer det att kännas som vår...

Jah Hollis sa...

Möjligen, men jag undrar om ens det räcker.