Twingly statistik

torsdag 16 augusti 2007

Glamourprinsessans törnrosasömn störd

Jag ska erkänna det med en gång: jag har skrivit en negativ kommentar på "glamourprinsessan" Karolina Lassbos blogg. Därmed har jag gjort prinsessan ond och kommer aldrig mer att få kommentera det som hon skriver, om jag inte skriver att det är jättebra.
Jag skiter högakningsfullt i vilket, eftersom det jag läst av henne hittills inte är värt att kommentera överhuvudtaget. Om det inte varit för att hon gjort sig lustig över att en svensk medborgare suttit fängslad i Eritrea sedan 2001.
Min kommentar var att
Karolina Lassbo nog inte ska överge jobbet som administratör över Metros skitbloggportal för att försöka sig på att jobba med humor eller satir.
Håll dig till smink och kläder och annat ytligt du fixar,
Karolina.
Så slipper du nog få kritik för idiotiska blogginlägg.

Jah Hollis

4 kommentarer:

Ankan sa...

Att du kallar henne för Katarina? Har jag missat nåt?

Jah Hollis sa...

Tack! Det är jag som missat något. Man ska kanske inte skriva när man kommer hem klockan halv fyra på natten. :-)

Anonym sa...

Ja, det händer då och då att man hamnar på bloggar som verkligen ger en lust att svinga den verbala knölpåken, men är det värt besväret? Det är ändå ingen där som lyssnar..

Jah Hollis sa...

Jag gillar uttrycket "den verbala knölpåken".
I det här fallet biter det kanske inte, men jag kunde inte låta bli. Ett mer idiotiskt försök att vara "rolig" än den här glamourprinsessans får man leta länge efter.