Twingly statistik

måndag 22 januari 2007

Tydligen fungerar det med en påminnelse

Jodå, helt plötsligt dök det upp på intressant.se, inlägget jag pingade första gången någon gång runt klockan ett den gångna natten. Undrar var det har befunnit sig hela den här tiden.
Dessvärre har jag inte tid att sätta mig ner och kolla igenom hur det fungerar det här med att få ut blogginläggen till största antal människor, men har ju ett jobb att sköta också.
Inte för att jag tror att det jag skriver alltid är så intressant etc etc. Men med tanke på att några tusen varit inne och kollat på bloggen och att jag vet att det finns trogna, regelbundna besökare (hej, alla!) så kanske det finns ett antal till som skulle kunna vara intresserade.
Men nu är det dags att rusa mot jobbet igen. En ny vecka börjar och det är, för första gången den här säsongen, snö ute. Det är med blandade känslor jag ger mig ut i den. Visst det är ju normalt så här års, men man har ju vant sig lite vid det milda växthusvädret.

Jah Hollis

Inga kommentarer: