Twingly statistik

onsdag 28 mars 2007

Det händer en del i London

Jag tänkte att jag skulle förhandsinformera mig lite inför resan till London. Det var några år sedan jag var där senast och det är ju alltid bra att uppdatera sig.
Även om resan blev spontant bestämd känner jag att det är bra att vara lite förberedd när man kommer dit.
Och när jag väl satte mig ner och kollade på nätet slogs jag av samma tanke som jag alltid gör i det läget: det händer ett och annat i London, kan man lugnt säga.
Nu gäller det bara att inte gripas av den där hysterin som kan dyka upp när man ställs inför ett överflöd.
Men musik, mat och lite inhandlande av diverse intressant ska man väl hinna med i lugn och ro. Att gå på fotboll har jag nog lagt ner tanken på, det verkar svårt att hitta biljetter med kort varsel.

Jah Hollis

3 kommentarer:

Ankan sa...

Glöm inte ett PUB-besök eller tre!

Jah Hollis sa...

Det ligger så att säga i programmet redan. Och så är det ölfestival just denna helgen. Tänkte skriva några rader på bloggen senare.

Ankan sa...

Ölfestivaler gillar vi!