Twingly statistik

lördag 31 mars 2007

En liten varld vi lever i, sanna mina ord

I gar kvall nar jag gar ner i hotellbaren for att ta en ol med reskamraten far jag annu en gang klart for mig att det ar en liten varld vi lever i. Bredvid reskamraten star en kollega fran jobbet, ja en del av foretaget som haller till i en annan stad, men som jag helt klart har kontakt med ofta och som jag en gang jobbat med och som jag gillar.
Inte nog med det, senare kommer ytterligare en kollega fran samma stalle ner med sin sambo (dom ar nog gifta tror jag) och det blir ett nastan lite komiskt aterseende eftersom vi inte setts pa ganska lange. Och nu mots vi i en hotellbar i London. Mighty strange!
Kul hursom helst, och nasta gang jag skriver, om det nu blir fran detta mini-internetcafe har i London eller hemifran, ska jag skriva lite om turen i
The London Eye.

Jah Hollis

2 kommentarer:

Anonym sa...

But there are other ways a student of English can learn the language online.
You can move to next challenge after that and can face other grammatical problems.
Podcasts that teach business English vocabulary should be listened.


Feel free to visit my weblog :: cach hoc tieng anh hieu qua nhat

Anonym sa...

There are countless local walks, runs, marathons, etc. Once you choose a workout type you will have the option
to pick a music playlist, turn voice coaching on or off and enable or disable
GPS. You can use videos, books (there is even a Pole Dancing for Dummies book on the activity, students can
take classes online, or they can go to the nearest pole dancing studio.


Feel free to surf to my blog post: cuny.edu