Twingly statistik

onsdag 23 maj 2007

När jag hör Lantz osäkrar jag min revolver...

Nej, detta är inte ett i raden av otäcka bloggeriblogghot och näthatsinlägg. Det är bara någon slags försök att vitsa till ett gammalt talessätt som tillskrivs både Bismarck och Göring.
Dock genomfars min kropp och själ av rysningar när jag hör denna Annika Lantz röst, speciellt när den kommer helt överrumplande, som nyss ur min radio.
Det var ha-ha-ha och ho-ho-ho och hi-hi-hi och hö-hö-hö och jag-fattar-ingenting ha-ha-ha! Skitskoj, verkade hon tycka själv i alla fall.
Men det tyckte inte jag, så jag kastade mig över radion och stängde av den innan jag fick skador som skulle bestå kanske resten av dagen.
Sorry, alla ni som gillar damen, jag pallar inte med henne och jag tänker inte bränna tid på att förklara varför.

Jah Hollis

1 kommentar:

Anonym sa...

Själsfrände !! Jag är allergisk mot den vedervärdiga damen.. tycker hon är en skymf mot sina ofta intressanta gäster.