Twingly statistik

torsdag 10 maj 2007

Anta en seriös bloggutmaning för tusan!

”Vi arbetar inte.
Vi spelar musik.”

Det var väl så han uttryckte det, punkrockaren Trindeman Lindeman. Och det var väl en dröm man hade en gång: att slippa knega och att få spela musik i stället.
Hur det blev med det vet vi väl, de flesta av oss.
Men musiken har vi väl inte släppt? Den har hängt med och det är många viktiga tillfällen i livet vi kan hänga upp på en speciell låt.
Så anta nu denna utmaning från en bloggare som vill ha lite reaktioner.
Glöm Goran och det där dödstrista dagens politiktjafsbloggandet en stund.
Jag har antagit utmaningen, och den är ta mig tusan inte enkel.
Jag har funderat länge nu, och jag kommer att fundera ett bra tag till.
Hela livet spelas ju upp när man tänker på det.
gott och på ont.

Jah Hollis

5 kommentarer:

Studiomannen sa...

Jag kämpar med min lista jag med. Det är inte självklart. Ett par tre-fyra stycken har jag hittills...

Jah Hollis sa...

Kämpa på!

Studiomannen sa...

Och nu är jag klar!

Ankan sa...

Jag kör också på. Bara så du vet...

Ankan sa...

I´m done!