Twingly statistik

söndag 6 maj 2007

Jamen, visst var det Steely Dan!



Skivomslaget jag frågade om i går eftersom det var så likt en bild jag tagit var natur(!)ligtvis Steely Dans ”Two Against Nature”. Det var en ögonblickets ingivelse denna soliga dag i Björkhagen.
Anders heter mannen som väldigt snabbt kunde besvara min fråga, och honom hittar ni på den här länken.
Letar ni lite bland de lustiga bokstäverna (i alla fall blir de konstiga på min dator) på hans blogg kan ni hittar länkar till trevlig musik och till några filmsnuttar från Roger Waters konsert i Globen nyligen.
Och håll givetvis koll här också!
Vem vet, snart kan det bli tävling igen!

Jah Hollis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bilden är verkligen otroligt lik skivomslaget... nu har jag fixat de konstiga bokstäverna, blogsome hade en konstig tag för vilken bokstavskodning som skulle användas. Har du köpt biljetter till Steely den 17/7?

Jah Hollis sa...

En ren tilfällighet. Jag såg våra skuggor på marken när jag tagit en helt annan bild och tänkte: Two Against Nature!
Jag bor ju i Malmö, så jag hade hoppats kunna se dem i Köpenhamn den 23 juli. Men nu visar det sig att jag jobbar både den 23 och 17 juli, vilket är maximal otur.
Ska försöka ta ledigt den 17 och åka upp till Stockholm (jag är ledig dagen efter).
Vi kanske ses där?