Twingly statistik

lördag 19 maj 2007

Res er, för fan, kvinnor och tjejer!

Har vi inte fått nog av sådant här nu? Är det inte dags att lyfta blicken från möjligheten att vinna en rosa kamera och se lite längre ut i världen?
Är det inte dags att ni reser er som en kvinna och säger ifrån?
Eller tycker ni det är OK att värderas som lägre stående bara för att ni råkar ha "fel" kön?
Ska flickor som växer upp i vår tid behöva ratas som andradivision, vare sig det gäller fotboll eller det rätten att leva?
Jag vet att ni är många som verkligen vill ändra på den här rådande skiten.
Jag vet att jag är så förbannat upprörd i natt, efter att ha läst (och sett de vidriga bilderna) att jag kanske inte uttrycker mig som jag borde.
Men kom igen nu, jag och massor av andra män, är med er!

Jah Hollis

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för omtanken, men jag har stor koll på mina alkoholvanor. Igår tog jag det lugnt!

Jah Hollis sa...

Det låter ju bra. Nu kan jag sova lugnt om nätterna. ;-)

Jah Hollis sa...

Tack själv!
Länktipset är gratis.
Resten får vi nog fajtas för att få ordning på.