Twingly statistik

fredag 25 maj 2007

Jag har visst drabbats av bloggarkramp

Bara för ett par dagar sedan hade jag huvudet fullt av idéer och uppslag till intressanta saker att blogga om. Nu är huvudet lika tomt som museet över Bert Karlssons positiva bidrag till musikhistorien.
Någon som känner igen det här syndromet?
Skrivkramp brukar det kallas när det slår till mot de stora författarna. Men uppenbarligen är det något som kan drabba bloggare också.
Till denna känsla av tomhet bidrar också att det blev rätt blött och långvarigt i går kväll efter att vi varit på veckans andra quiz: på Fagans. Vi var i alla fall tre stycken som kände behov av denna urladdning.
Så kanske får man skylla sig själv lite också. Men de vitt skilda karaktärerna på quizen på Pickwick och Fagans vore kanske ett ämne för ett inlägg.
Hmmm, får fundera på saken.

Jah Hollis

2 kommentarer:

Ankan sa...

Samma lika för mig stundvis. Massa smarta inlägg. Men så bara POP! Försvinner de. Men jag brukar spara mina idéer i mobilen. Bygga upp en liten bank så att säga...

Jah Hollis sa...

God idé.
Tack för tipset.